Thursday, May 31, 2007

Offf cok yorgunum arkadaslar yaa...kosusturmaktan bende derman kalmadı..okuldan derse dersten eve, evde beni bekleyen tonla sınav kagıdı,proje ödevi,performans ödevi! Kendime zaman ayıramamaktan cok şikayetçiyim bu ara..Aylardır sinemaya gidemiyorum.Karayip Korsanlarını mesela o kadar gormek istememe rağmen bir fırsatını bulup gidemedim.Tamam belki vizyona gireli daha sadece bir hafta oldu ama olsun,baska zaman olsa şimdiye kadar çoktan gormus olurdum..işte bu yüzden su sene sonlarını hiç sevmiyorum herşey ustuste geliyor,bir koşturmaca bir hengame...ama neyseki az kaldı, bu haftayı da atlattımmı gerisi kolay...Bizim çocukları da aldı tabii bu arada bir telaş,sürekli yanima gelip geçip geçmediklerini soruyolar yada işte klasiktir ya "hocam sizde geçirirseniz kesin teşekkür alıyorum" tarzı cümleler kuruyolar :) güleyim mi kızayım mı bilemiyorum bazen...diyorum içimden "be yavrucum bütün sene yattın, ne derse katıldın ne defter tuttun vs. şimdi nasıl oluyor da teşekkür hesapları yapabiliyosun?" ama oluyor işte!!
İşte bu durumdan mütevellit enterasan şeylerden yaptığım aktivitelerden falan bahsedemiyorum bu ara,lakin tek aktivetem sınav kağıdı hazırlayıp okumak..Neyse hadi kalın sağlıcakla :)

1 comment:

Anonymous said...

hmmm, iyi, ozaman ben simdi hemen sinemaya falan gideyim de seni catlatayim :P saka saka, kolay gelsin arkadasim, zaten benim de hicbiryere gidecek halim yok! evi bir görsen :) aaa, niye görmeyesin ki, bir ara yayinlarim neyin icinde yasadigimi :)