Wednesday, May 02, 2007

Çok bedbahtım çook..arabam bozuldu yayan kaldım..zaten bir kaç zamandir kendisinden tuhaf sesler geldiğini hissediyordum ama servise götürecek vaktim olmadiği icin amaan bosver bişey olmaz, bir ara götürüp baktırırım deyip duruyordum..sonunda olan oldu...arabam yolun ortasında su kaynatmak suretiyle beni yolda bıraktı..naapsam ne etsem, bir eve varsam baska bişey istemem!!üstelik yanımda telaşe kraliçeleri annem ve teyzem var...Allahtan arabanın arkasında noolur noolmaz dıye tasıdıgım 1 şişe su var...hemen actım kaputu, cok anlarmısım gibi baktım ettim falan ama anladım su deposunda su sıfıra inmiş hemen şeşedeki suyu boşalttım içine...amanın o da ne az kalsın yanıyodum buhardan..cosur cosur buharlastı gitti boşalttığım su...2,5 litre su buhar oldu gitti...şimdi napıcam nerden su bulucam derken bir de baktım 50 metre ilerde bi çeşme,koştum doldurdum şişeyi boşalttım tekrar su deposuna..neyse ki be sefer buharlaşma azalmıştı suyu olması gerekn seviyeye kadr doldurduktan sonra yavaş yavaş yoala koyuldum tekrar ve eve kadar gelmeyi başardım nihayet!
Ne kadar alışmışım arabaya meğer...Öyle zor geldi ki arabasızlık..tam da bozulacak zamanı buldu o kadar lazımdı ki su ara!! İnşallah önemli birşey değildir de bir an önce hallolur bende kavuşurum arabama..

4 comments:

Anonymous said...

gecmis olsun arkadasim :) ama olsun be! yayanlikta iyidir bazen, hani cevreye zarar vermeden efendi gibi gider gelirsin isine :) bisikletin varsa tavsiye ederim bisikletle katet yakin menzilleri :) öptüm

enginar said...

bisiklet olsa iyi olurdu gercekten rahsancım ama maalesef bisikleti evde koyacak yer yok zaten olsa da bu deli istanbul trafiginde biraz zor ama saka maka otobus olayını bayag tuttum artık arabayı daha az kullanabilirim :))

Age35 said...

Benim arabadanda ses geliyor epeydir,bende abarttım gitmemeyi..=(

enginar said...

aman dikkat derim ben.. yoksa Allah korusun siz de kalıverirsiniz benim gibi yolda!!