Wednesday, May 09, 2007


Uzun zamandır yazmaya fırsat bulamıyorum..Çok yoğun geçen günlerden sonra nihayet biraz rahatladım.Bu yoğunluğun sebebi neydi diye sorarsanız...kuzenimin düğünü!!
Evet sevgili kuziyi evlendirdik.Kınasıydı,nikah hazırlıklarıydı,nikah şekerleriydi,düğünüydü falanıydı filanıydı derken epey bir yorulduk.Yorulduk çünkü o şekerleri kendi ellerimizle hazırladık(şeker diil aslında reçel)!! Neyseki herşey cok güzel oldu:) Sevgili M&T umarım hep cok mutlu olursunuz!! :)

Eh artık darısı başıma diyeyim, dimi ama?!!! :)))

2 comments:

Anonymous said...

aaa ne güzel eglenmissiniz! mutluluklar dilerim ben de! buarada sen ben evlenirken nerdeydin bengüm, ne güzel seyler yapmissin :) 1ay sonra ordayim insallah, evlenmek icin gelmemi bekle, ben de dügün dernek eglenmek istiyorum :)

enginar said...

sen evlenirken haberimiz olsaydı sana da yapardik raşocum ama madem kacırdık biz de bir yıldonumunuzu falan kutlarız..benim düğünde kesin buralarda olursun lakin kısa vadede oyle bir gelişme gorunmuyo :))