Sunday, May 13, 2007


Bugün Anneler Günüydü...Biz de anneler gününü bahçemizde yaptığımız güzel bir kahvaltıyla kutladık.Annem,anneannem,teyzelerim hepimiz birlikteydik. Hava da çok güzeldi...Böylece geleneksel pazar bahçe kahvaltılarının da resmi açılışını yapmış olduk...Pek güzeldi kahvaltımız..yiyebildiğim kadar yedim,hatta bir ara patlama kıvamına geldim...Açık havada yemek yemenin böyle bir dezavantajı var işte, ağaçların altında mis gibi akasya kokuları içinde insanın iştahı açılıyor da açılıyor...ye yiyebildiğin kadar...pehhhhh kim tutar beni bee!!!

Bir kez daha annemin ve tüm annelerin "Anneler Gününü" kutluyorum!

ps: bundan sonra bahçemizde gerçekleştireceğimiz kahvaltılara ve 5 çaylarına tüm halkımız davetlidir :))

1 comment:

Anonymous said...

oohhh keyif sizde bengüm :) benim icin de aksamlari cay icin serin serin bahcede :)