Sunday, October 22, 2006

Gecen aksam isten eve donuyordum. Trafik berbatti herzamanki gibi. Bir taraftan yagmur ciseliyordu. Radyoda Deniz Seki cok sevdigim sarkısını soyluyordu:

Bu şehre sonbahar geldi
Pembe yapraklar
Konusmasam bile beni anlar bütün ağaçlar...

Derken şarkının sonlarına dogru dj Deniz ablanın bu şarkıya Amsterdam'da bir klip çektiğini ve klibin tüm müzik kanallarında dönmeye başladığını döyledi. Çok sevdiğim bir şarkının klibi çok sevdiğim bir şehirde belki de Avrupa'nın en güzel şehrinde Amsredam' da çekilmişti. Merakla klibi bekledim o akşam ama maalesef denk gelmedi. Ertesi gün şansımı tekrar denedim ve bingo!



Sonuç: Tam bir hayal kırıklığı. Radyodaki dj'den duymuş olmasam asla anlayamazdım klibin Amsterdam'da çekildiğini. Deniz abla neredeyse tüm klip boyunca bir parkta bir bankın üstünde oturarak söylüyordu şarkısını. Ne Amsterdam'ın o muhteşem köprüleri ve kanalları vardı kadrajda, ne şehrin sembolü olan bisikletler, ne de kendine özgü mimarisiyle inşaa edilmiş evler.
Bana sorarsanız o kadar yolu boşuna gitmişler. Aynı klibi Belgrad Ormanında da çekebilirlermiş

1 comment:

MORSALKIM said...

BEN BİLİYORUM SENİN NASIL BİR KLİP ÇEKECEĞİNİ ORDA ! HAVUZUN ORDA OLSA GEREK :) hehe