Monday, March 26, 2007

Siemaya gitmek istiyoruuuummm!!!! Görmek istediğim istediğim bir sürü film var ve ben bir türlü zaman bulup sinemaya gidemiyorum. Utanmadan bir de neler izleyebiliriz bu hafta diye yeni gelen filmleri falan yazıyorum.Peki bunlardan kaçını izleyebildim?? Çok azını :(
Ne güzel ayarlamıştım ders programımı, haftasonu dersti kurstu vakit kalmıyo bari hafta içi giderim demiştim...hıh...çok gittim gerçekten de!!
Bu hafta için planlarım vardı onlar da bütün bir haftamı alacak çevre semineri yüzünden suya yattı..
Bugün seminerin ilk günüydü...Konu malum...internette de cok donen bir filmi izleterek basladılar konuya..2070'DEN MEKTUP..film yukarda..izlemediyseniz izleyebilirsiniz(her ne kadar iç açıcı olmasada)..

1 comment:

Unknown said...

güzelim gerçektende insanın kanını donduruyor. kabul etmek istemesekte böyle giderse sonumuz gerçekten de aynen görüntülerdeki gibi olacak sanırım. neyse cumartesi bu konuda istişarede bulunuruz.