Thursday, March 22, 2007

Bugün yine çok mutlu bir gündü. Çünkü şakır şakır yağmur yağdı.Ben de bütün dilimde aynı şarkı dolandım durdum:

It's raining men
Hallejulah

Gerçi ilk defa bugün bu kadar dikkatimi çekti bu şarkının sözleri,bildiğimiz yağmurla falan uzaktan yakından alakası yok ama olsun, ben onu öyle kabul ediyorum :)

Günün anlam ve önemine uygun bir de etkinlik gerçekleştirdim.Okulumun Çevre Klubündeyim.Bugün de 15 öğrencimi Saint Joseph Lisesindeki Küresel Isınma konulu sempozyuma götürdüm.Küresel ısınma ve çevre bilinciyle ilgili ilköretim ve lise öğrencilerinin hazırladigi sunumlari izledik.Hepside çok iyi hazırlanmıştı.Iste size bugunden bazi notlar:

KÜRESEL ISINMAYI ENGELLEMK ICIN BIREYSEL OLARAK NELER YAPABILIRIZ???
Bozuk bir musluk 10 dakikada 1 kahve fincanı su doldururmuş,buda yılda 11.100 litre su demekmis..Bozuk muslugunuz varsa aman dikkat!!Ayrıca banyoda ve mutfakta düşük hızlı su akışı 4 kişilik bir aileye yılda 13.200 litre su tasarruf ettiriyormuş!




Alışverişte ekonomik boy urunler secmekte yarar var!








Geri dönüşüm onemli!








Ve tabii ki ağaçlar,ormanlar..Her yıl hektarlarca kaybettiğimiz ormanlar..Kaybettiklerimizin yerine yenilerini dikmek görevimiz









Contact TEMA

2 comments:

Unknown said...

güzelim mutlu olduğuna sevindim. hadi yine iyisin. istediğin oldu ve yağmur yağdı. bu arada yürüyüşe inşallah devam edersin.

enginar said...

yürüyüş nonstop :)