Tuesday, March 13, 2007

Bahar geliyor, doğa yeşeriyor, çiçekler açıyor, böcekler uçuyor...
Doğadaki herşey yeşerip canlanırken bizim de birşeyler yapmamız lazım, öyle yan gelip yatmak olmaz...Zaten bütün kış yedik,içtik,yattık...Vücüdumuzun malum bölgelerini bir güzel büyüttük...Ama artık bu gidişata bir dur demenin zamanı geldi...Vee ben bu gidişata dur demek için geçen pazar yürümeye başladım...Söz verdim kendime okula geç gittiğim günler her sabah 1 saat yürüyecektim...Verdiğim sözü tutmakta karalıydım...Nitekim 2 gün gayet başarılı bir şekilde, üşenmeden kaltım,eşortmanlarımı giydim,arabaya atlayıp ver elini Caddebostan sahil...Yürüdüm yürüdüm...Mis gibi hem sporumu yaptım hem temiz deniz havası aldım...Temiz havaya dikkatinizi çekmek istiyorum.Lakin bir spor salonuna gidemememin en önemli nedenlerinden biridir.Bilirsiniz spor salonlarının kendine has tuhaf bir kokusu vardır, beni hep rahatsız etmiştir...Neyse konu fazla dallanıp budaklanmadan toparlıyayım 3. gün yine sporumu yapmak üzere bir heves kalkmıştım ki o da ne şakır şakır yağmur, buz gibi bir hava. Tabii o gün ve ertesi gün bizim yürüyüş hava şartlarına takıldı..Pazara kadar da iş engeline takılacak..Ama pazar günü çok karalıyım az biraz kahvaltı ondan sonra ver elini sahil...Spor yapmak gibisi yok arkadaşlar...Vallahi!!

4 comments:

Anonymous said...

iste spor salonlarinin olus sebebi de budur herhalde! karda kista da olsa kendine verdigin sözü yerine getirebilmek :)
bravo arkadasim, aynen devam..

enginar said...

teşekkür ederim arkadaşım :)çok kararlıyım bu sefer

ibeking said...

benide çağır benide çağğğıırrr

enginar said...

yarın sabah gel valla 10:30 gibi caddebostanda buluşalım alişi de al ne güzel olur..hani bir gün oturmuştuk dingin dingin ne güzeldi dimi