Tuesday, January 02, 2007

Dün akşam oturmuş bilgisayarımdaki resimleri temizliyordum. Bir yığın resim...Derken bir ara çektiğim "GÖZ" resimlerimi buldum.
Geçen sene bu zamanlar büyük bir hevsle, hiç üşenmeden,4 hafta, haftanın üç günü Taksim' e fotoğrafçılık kursuna gitmiştim. Kesinlikle diyebilirim ki bugüne kadar yaptığım en iyi aktivitelerden biriydi. Tabii ne hayaller ne hayaller, gelişmiş SLR makinalar mı almadım, sergiler mi açmadım...Sergi temamı bile belirlemiş yavaş yavaş, amatörce üzerinde çalışmaya başlamıştım. Sergimin teması "gözler" olacaktı. Renk renk, büyüklü küçüklü, üzgün yada mutlu bakan gözler.
Maalesef sergi hayalimi gerçekleştiremedim ama hazır burada imkan varken "gözlerimi" sizlerle paylaşmak istedim :)
Gözleriyle bana poz veren bütün arkadaşlarıma teşekkür ederim!!

4 comments:

Anonymous said...

Arkadaşım,
Yeni yılını ve bayramını kutlarım.Öpüyorum seni..
Tuğçe

enginar said...

Tuğçecim çok teşekkür ederim. Senin de yeni yılın ve bayramın kutlu olsun..mutlu ve sağlıklı gnler dilerim

ibeking said...

süper olmuş be hocam, tebrik ediyorum.bi de sinema güzeldi keşke gelseydin

Anonymous said...

cok basarılı bi çalışma olmuş bengocum tebrik etmekten başka bişey diyemicem.ayrıca gözümü de şıp diye buldum....