Monday, March 30, 2009

secimmmmm

gunun, haftanın, ayın ve hatta ayların olayıydı seçimler..mitingler, afişler, bayraklar vs..
hepsi bitti nihayet..gecti gitti..
yalnız benim uzerimden silindir gibi gecti..
sandık basında gorevliydim cunku..tam bir kabustu..
sabah saat 6:30 da baslayıp gece yarısına dek suren bir kabus..
sandık baskanını dusunmek bile istemiyorum..
adamcagız heralde sabaha karsı anca gidebilmiştir evine..
yani nerdeyse 24 saat calısmıs oluyor bu durumda..olamaz boyle bisey..
olmamalı en azından..

5 comments:

Tuğçe said...

OOOooo :(
Ben şanslıyım...Hep yırttım bu görevden bir şekilde, ama bilmiyordum bu kadar uzun sürdüğünü....Geçmiş olsun arkadaşım!

Anonymous said...

olmamalı tabiki! zaten bu ülkede ne yaşıyorsak esasen o olmamalı olan birşey :)

enginar said...

saol tugcecim..insallah bidahaki secimlere ben de yırtarım :))

rahsancım sana da aynen katılıyorum..:)

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com said...

Gerçekten acıyorum ülkemizin bu hâline :(

enginar said...

bu haldeyiz maalesef :(