Friday, March 06, 2009

elimdeki kitapların çoğunu bitirdiğimden..okumadığım birkaç taneyi de şu anda okuyacak modda olmadığımdan doğrudan kitapçıda aldım soluğu..

yeni çıkanlar..çok satanlar..neymiş ne diilmiş bir bakiim diye..daha içeri girer girmez hemen ilgimi çekti bu kitap..adı yeter.."yolda"..sonra kapak resmi super..al beni diye bağırıyor resmen...hemen elime alıp sayfalarını karıştırmaya başladım..içinde yemek tariflerini falan da gorunce tamam dedim!! işte budur!! hiç düşünme...hemen al!!


seyahat etmek..gittiğiniz her yerde değişik insanlar tanımak..değişik kültürler görmek..ve tabii değişik yemekler tatmak..bundan iyisi şamda kayısı..(bakın kullanılan deyim bile konuyla ne kadar bağlantılı :))




özetle B U'in gezi anılarından oluşuyor kitap..kurmaca değil yani..hepsi gerçek, yaşanmış..ucakta, trende, otobuste geciyor..bu araclarda tanıştığı insanlardan ve onların enteresan hikayelerinden bahsediyor...ben de keyifle okuyorum :))




hazır gezme ve yeme konusundan bahsetmişken şu sıralar tv'deki en favori programımdan da bahsedeyim bari..
Spain On the Road Again..ispanyada çıkılan muhtesem lezzet seyahati..manzaralar ve yemekler o kadar harika ki..her programda ağzımın suları akıyor resmen :)) her cuma foxlife'ta..siz de izleyin!!

1 comment:

Anonymous said...

Hіghly еnergetіc blοg, I liked that a
lot. Will there bе a paгt 2?

Feel freе to vіsit mу homepage - buу best cheapest perfumе οnline ()