Monday, November 10, 2008

Yorgunum..uykusuzum..bu erken kalkmalara hiç alışamadım..iki senedir sabahları mışıl mışıl uyumaya alışmışım bir kere..şimdi sabah saat 7buçukta ders anlatıyo olmak şaka gibi bişey..ama olsun günün geri kalanı bana kalıyor..tabii bişeyler yapacak halim olursa..gerçi halim olsa da olmasa da hep yapacak bişeyler oluyor..şimdi de tam eve geldim bilgisayarımı açtım bloguma birşeyler karalayıvereyim derken arkadaşım aradı sinemaya gidelim mi dedi...e sinema denince akan sular duruyor tabii..tamam dedim..gidelim tabii..çok merak ediyorum çağan ırmak'ın son filmi Issız Adam'ı...bu arada filmin fragmanındaki fransızca şarkının adını bilen var mı varsa lutfen soylesin...aslında çok eski bir şarkıdır o ama fransızca olmasından mutevellit adını da soyleyenin kim oldugunu da bilmiyorum..neyse o zaman ben kaçanzi..gidip ıssız adamı seyredenzi..sonra da size anlatanzi :))

No comments: