Friday, November 14, 2008

gittim...gordum...gerci gidiyorum dedigim gun gidemedim ama olsun..
nolacak benim bu unutkanlık halim bilemiyorum...surekli birseyleri unutuyorum...o gun arkadasım aradıgında sinemaya gitmek icin tamam dedim..evden fırladım...meger benim o aksam icin baska bir programım varmıs..sinemaya girmeden annem hatırlattı da filmin yarısında cıkmak zorunda kalmadık...vitamin eksikligimi dir, kafanın dagınıklıgı mıdır, bosvermislik midir nedir ben anlayamadım ama bir gun bu unutkanlık benim basıma bir isler acacak..dur bakalım
filme gelirsek...ben şahsen begendim..muzikler cok basarılı...aglamadım ama gozlerim doldu...bu arada fragmandaki sarkıyı kesfettim...evde arabada surekli dondur dondur aynı sarkıyı dinleyip duruyorum...hazır elim fransızca sarkılara degmisken birkac tane de charles aznavour indirdim...şahane...iyi geldi bu sarkılar bana...bıkmısım hep aynı seyleri dinleyip durmaktan...fragmandaki sarki da michel fugain'in une belle histoire'si...çok guzel bir melodi bu yaaa..duyabiliyo musunuz..su anda da çalmakta :))
fransız filmleri tadında bir turk filmiydi bence bu film...guzel yani :))

2 comments:

Anonymous said...

bosvermisliktir o! :)
ajanda tutmak, ama bu isi ciddiyetle yapmak faydali olur diye düsünüyorum...
hala düsünüyorum, bir gün ben de yapacagim :)

enginar said...

ya valla cok iyi fikir..bende hep dusunuyorum..tutanlara özenerek bakıyorum..çantalarından cıkarıveriyolar havalı havalı..yazıyolar ciziyolar..ama ben onu da bir yerlerde unuturum kesin :))