Saturday, August 04, 2007

Herhalde ne yazacağımı anlamış bulunuyorsunuz :) çok seviyorum ben bu Candan Erçetin'i!!
2000 yılında başlamış bizim C.E. maceramız...Bugun usenmedim dolapları indirip bir yerlerde sakladığımı bildiğim eski konser biletlerini buldum..onun için bu kadar net konusabiliyorum :)

Bakın bu ilk biletimiz...heralde biletix yokmuş daha o zamanalar :)
Bununla beraber tam 4 sene hiç ara vermeden takip etmişiz konserleri...yani 2000-'01-'02 -'03 de arka arkaya bıkmadan usanmadan gitmişiz :) Sonra nedense arada iki senelik bir firemiz var..2004 ve '05'de gidememişiz..2006'da aynen devam ve tabii ki '07..
Biletlere bakarken bişey dikkatimi çekti..dikkatli bakarsanız sizde gorebilirsiniz belki..cok da komiğime gitti..yani bu kadar tutarlılık da olmaz ki canım :) her iki sene de bir tamı tamına aynı tarihlerde gitmişiz biz bu konserlere:

26 Mayıs 2000-2001 / 23 Temmuz 2002-2003 / 03 Ağustos 2006-2007 ilginç!!

Neyse özetle diyeceğim "yine candan erçetin'deydik ve yine muhteşemdi"..canlı performansı bu kadar iyi olan daha kaç kişi var bilmiyorum ama ben bundan sonra da konser haklarımı C.E'den yana kullanabilirim...eğer sizde daha once gitmediyseniz size de şiddetle tavsiye ederim!!

No comments: