Thursday, July 19, 2007

Gecen gun bozulan antika fotograf makinamı servise goturmek uzere Sirkeci'ye gittim arkadaşım S ile beraber. Hazır oralara kadar gitmişken biraz da kendi ulkemizde turistlik yapalim dedik ve sıcak mıcak demeden yürüye yürüye Sultanahmet'e kadar çıktık. Paris'teki kuyruklar kadar olmasa da bizim Ayasofya'nın girişinde de yatsınamayacak bir kuyruk vardı ki bu da bizi oldukça memnun etti :) Civarda biraz gezindikten sonra ver elini Beyazıt!



Beyazıt'ta ne var demeyin sakın...Tabii ki bizim universite var!!! Benim kuzi Mirna felsefe bölümünde arastirma gorevlisi..E bizim S de okulu merak ediyor..e ben de mezun oldum olalı önünden bile geçmemişim...fırsat bu fırsat hem Mirnayı ziyaret etmis olduk hem de anılarımızı tazelemiş olduk :) Fakültenin merdivenlerinden çıkarken önce binayı ilk götdüğümde yaşadığım hayalkırıklığı geldi aklıma sonra orada sevgili arkadaşlarımla geçirdiğim 4 güzel sene...hey gidi günler heeeyyyyyyyyy!!!!!!

Candan,İbeko,Raşo,Tuğçe bakın bakalim bunlar size neler hatırlatıyor???



Sevgili anfimiz ve canim koridorumuz...:)duvardaki resimler aynen duruyor.Edgar abim hala hüzünlü hüzünlü bakıyor gelen geçene, ama Carpe Diem yok panolar yenilenmiş, sınıflar da yenilenmiş. Hani bizim tiyatro derslerini falan yaptiğimiz kütüphane vardı ya işte orayı anfimsi bir sınıfa çevirmişler..yani güzel olmuş ama bizim de sınıfımız yok olmuş..
Yaaa işte boyle bir nostaljik gezi yaptık geldik...haydi kalın sağlıcakla!!

2 comments:

Anonymous said...

Ya,bizim ne zamandır yapmayı istediğimiz şeyi yapmışsın.Çok özledim biliyor musun Bengü'cüğüm.Ne kadar imkanları kısıtlı olursa olsun okulumu çok özledim.Bi de benim ayrı bi (manyakça) fikrim var,kafama koydum, gidip (izin alıp) bi dersi izlemek istiyorum.Hani kıymetini bilemedim gibi,daha doğrusu bu yaşımda,bu kafayla sindirerek bir ders!..Seneye inşallah.Bu arada hocalardan birine rastladın mı bölümde?Neyse.İyi ki gidip foto ları eklemişsin arkadaşım.Teşekkürler
Tuğçe / 9605AE043 :)

enginar said...

Aslında dediğin çok güzel olurdu Tuğçecim,keşke eski mezunlar için soyle dısardan katılınabilecek alternayif dersler falan koysalar ama zor tabii..valla gidince anladım ben de cok ozlemisim..birgun insallah toparlanıp hep beraber gideriz!!
9605AE049 :))