Friday, June 15, 2007

KEŞANLI ALİ DESTANI

Harbiye Açıkhava etkinlikleri başladı. Yazın İstanbul'da en sevdiğim etkinliklerden biri...Hiç unutmam (daha küçükken gittiklerimi saymazsak) ilk açıkhava konserim bizim üniversitedeki kızlarla gittiğimiz Candan Erçetin konseriydi.İbekocugum organize etmişti saolsun.Harikaydı hatta o kadar guzeldi ki ondan beridir her yıl Candan Erçetin konserlerini kaçırmadan takip eder hale geldik :)

Dün akşam da yılın ilk Açıkhava etkinliklerinden birini gerçekleştirmek üzere Harbiye'ye doğru yola koyulduk.Ama bu sefer C.E dinlemek için değil Keşanlı Ali Destanı'nı izlemek için...

Hep kapalı tiyatro salonlarına alişmişiz tabii ama açık havada püfür püfür rüzgar,gökte yıldızlar ve (varsa) mehtap eşliğinde oturup oyun izlemek de ayrı bir keyif..Hele hele sigara içenlerin keyfine hiç diyecek yok, normalde 2 saat beklemeleri gerekirken 1 sigara içebilmek için açıkhavada birini yakıp birini sonduruyolar(bu benim gibi sigara içmeyenler için ne kadar nahoş bir durum olsa da!!)



Tabii eskisinden tamamen farklı bir kadro vardı sahnede...Ama yine de çok hoş, çok keyifliydi...

Sabırsızlıkla diğer aktiviteleri bekliyorum...

2 comments:

Anonymous said...

bu oyunculardan mericle ehliyet kursunda tanismistim :) acayip seker bir kizdi, neyse gercekten de harikaymis, hem ben sigara da iciyorum :) yuppi :)

enginar said...

aaaaaa!!! sen ne zamandan beri sigara iciyosun yaa?? içmiyodun dimi daha once...hiz hatırlamıyorum ben..