Tuesday, April 17, 2007


Bugün eski bir dostla yeniden buluşmanın sevincini yaşıyorum :)) Adı Jif!! Tanışıklığımız 2000 senesine dayanıyor. Gençler arası değişim programıyla gittiğim Amerika'nın Indiana eyaletinin Fortwayne kasabasında mısır tarlaları arasında yapacak daha iyi bir şey olmadığından kendisinin müptelası olmuştum...Hele sabah kahvaltılarında sıcacık pancakeler üzerine sürülen şahane Jif ve üzerine dökülen syrup gibisi yoktu...
Gecenlerde Amerika'ya giden bir arkadaşım oradan bir şey isteyip istemediğimi sordu, ben de aman yok canım ne isteyeceğim her şey var burda dedim...dememle beraber beynimde şimşekler çaktı...Hayır dur!! Evet istediğim birşey var içinde fıstık taneleri olan Jif fıstık ezmesi!!!!!

Hımmmm!!Tanrım bu nasıl güzel bir tattır ve biz neden bu şahane tattan yoksun olmak zorundayız...yok mudur şu Jif'i buraya getirmeyi düşünen bir girişimci ruh?? Yoksa bir yerlerde satılıyor da benim mi haberim yok?? Neyse en azından şimdilik (kısa) bir süreliğne de olsa bu eski dostla hasret giderebilicem :)) I LOVE YOU JIF!!!

6 comments:

Anonymous said...

sükür kavusturana diyorsun yani :)
jif mi cif mi bilemem ama bir ara ben de takmistim findik ezmesine! unutmustum bak aklima getirdin :) simdi yeni favorim krem peynir üzerine koyu bal :) tavsiye ederim süper oluyor!

enginar said...

hadi yaa hemen deneyeyimm!! yummy:))

Age35 said...

Off bende bayılırım bal ve fıstık ezmesine bi de crunchy ise merak ettim çokk..

enginar said...

tavsiye ederim gerçekten, böyle tıkır tıkır fıstık parçaları geliyo ağzınıa...şahane valla :)

ibeking said...

merak ettim..hani bizi kahvaltıya çağıracaksınız ya , o zamana kalır mı? :P

enginar said...

:)) kalır kalır...saklarım ben sana arkadasım!!