Sunday, April 08, 2007



Bir arkadaşım bu resmi forwardlamış. Konuya da "gelecekteki biz" yazmış...Çok hoşuma gitti!! Gerçekten ne kadar teknolojiyle iç içe yaşadığımızı düşündüm. Neredeyse gittiğimiz her yere taşıyoruz bilgisatarlarımızı...Girdiğim her kafede önünde notebookunu açmış çalışan yada işte öylesine nette vakit geçiren birilerini mutlaka görüyorum. Zaten cep telefonlarımızı hiç düşürmüyoruz elimizden, resmen bağımlı haldeyiz. Bazen evde unutuyorum telefonumu, sonra bütün gün bir tuhaf hissediyorum kendimi, sanki bir parçam eksikmiş gibi.. ha öyle çok arandığımdan yada sürekli birilerini aradığımdan değil.. hatta tam tersi.. çok da bayıldığım söylenemez telefonda(özellikle cep telefonunda) konuşmaya ama yinede telefonum çantamda durduğunu bilmek rahatlatıyor nedense..Neyse bundan 50 yıl sonra bizde bu yaşlara geldiğimizde manzara buna benzer bişey olur heralde gerçekten de..ne dersiniz??

3 comments:

Kayhanoviç said...

adamın biri trafikte diz üstü kucağında geziyor,mc de burger de diz üstleri var onu bırak cebe girdi. sanal olduk galiba bu gidişle yalanda olacaz

Anonymous said...

ben sagdan ikinci teyze olmak istiyorum, hani pek birseyden anlamiyormus gibi bakan, yaslandikca kafa duruyor bende cünkü :)

enginar said...

yok rahsancım olur mu hic oyle sey bence bu kafa durması da tamamen teknolojik bişey kayhan haklı sanallastikca yalan oluyoruz valla !!