Wednesday, February 18, 2009

I'm 30!!!

2 gun once 30 yasima bastim...
tam 30!!!
karmasik duygular icersindeyim..
20'li genclik yaslarımız bitti..guzel gecti 20'li yaşlar..herseyi yaptım; yedim, içtim, gezdim, tozdum, hayatı dünyayı kesfettim, calısma hayatına atıldım,vs vs...şimdi 30'lu yaşlar basladı..30'larındakiler en guzel yaslar bu yaslar diyolar..bakalım gorucez..hala alısamadım ama..guya 6 aydır kendimi hazırlıyorum ama kulagıma hala tuhaf geliyor 30 yasındayım demek..
yaa işte boyle..
bir de bir arkadasımın hediyesi var...ondan da daha sonra bahsedicem..:))

6 comments:

Tuğçe said...

Amaan be Bengücüm..Rakama takılma, mesela annem birine benden bahsederken hala (vallahi niye bilmiyorum) 28 yaşında diyor, bir arkadaşım var samimiyiz, ilk tanıştığımız yıl 32 yaşındaydı, geçen sohbet ediyoruz ben o nu hala 32 zannettiğimi farkettim 38 olmuş :)
Önemli olan yaş da değil zaten sen de biliyorsun ama katılıyorum birden OTTUUZZz..travmatik geliyor ama değişen hiçbirşey yok gördüğün gibi...Uzattım! Aslında sadece şunu yazacaktım: İYi ki doğduun! :)

enginar said...

tesekkurler tugcecim :))
dedigin gibi degisen bisey yok
yasasin genc ruhumuz

Anonymous said...

30lar bittiginde de "30larimi dolu dolu yasadim, dedikleri kadar varmis, harika yillardi" demeni dilerim :) dogumgünün kutlu olsun tatlim, 30lara hosgeldin ;)

enginar said...

insallah rahsancim..tesekkur ederim :))

MORSALKIM said...

OOOO 30 larda boyle hissederseniz Bengu hanım ...60 larda napcaz .. ! :) guzel yaslardayız hala...Keyfini cıkar ..

enginar said...

hahaaaaaa!!!
morsalkim hanimcim sizi buralarda gormek ne buyuk saadet :))