Monday, November 12, 2007

Hayatlarimiza "facebook" denen birşey girdi ki sormayın gitsin...onunla yatıp onunla kalkar hale geldik..kimi görsem kime sorsam herkes orada herkes onunla haşırneşir..televizyonlarda, gazetelerde hep ondan bahsediliyor..kimi, insanların özel hayatlarına saldırı nitelğinde, kullanılmaması gereken tehlikeli birşey olduğundan bahsederken kimi de tam tersi bağları öyle yada böyle kopmuş eski arkadaşları bulma imkanı tanıdığı için çok super birşey olduğundan bahsediyor...bana kalırsa iki görüşünde doğruluk payı var...evet herkes birbirinin sayfasında istediği gibi dolaşıp resimlerine, arkadaş listesinde kimler olduğuna, şuyuna buyuna bakıyor..bunu bir nevi rontgencilik olarak yorumlayanlar da var...ama sonuçta biz paylaşmak istediğimiz için o resimler ya da arkadaş listemizdeki insanlar orada!! oyle dimi??
zaten teknolojik olan herşeyin yararı kadar zararı yok mu?? işte bence facebook da boyle bişey..aynı anda hem yararlı hem de zararlı!!

sizi bilmem ama eski arkadaşlara ulaşma fikri beni çok heyecanlandırıyor..düşünsenize ilkokuldan beri görmediğiniz arkadaşlarınız hop diye facebookta karşınızda beliriveriyor...küçücük hallerini bildiğiniz insanlar büyümüş kocaman insanlar olmuşlar..tabii buna kendiniz de dahilsiniz :)))

neyse işte facebook sayesinde ben de ilkokul arkadaşlarıma tekrar kavuşmanın mutluluğu ve heyecanını taşıyorum...facebookta başalayan yazışmalar geçtiğimiz haftasonu yerini gerçek buluşmaya bıraktı...en eski arkadaşlarıma yeniden kavuştum..hepsini yeniden kucakladım :)) o kadar güzel ve heyecan vericiydi ki...herkeste aynı heyecan ve mutluluk vardı :)) bidahaki buluşmaya öğretmenimizi de getirirsek tam super olacak :))))))

2 comments:

hasat said...

Ya güzel bi de arkadaşlarımı hatırlasam:)

Anonymous said...

canikom yeni yilin kutlu olsun :)