Sunday, September 23, 2007

Biliyorsunuz "LOST" bir çılgınlık...ve ben de kendimi bu çılgınlığa kaptıranlardanım...uzuun zaman once izlemeye başladığım dizinin 3. sezonunu da nihayet bitirmiş bulunuyorum!!

Yalnız anlamadığım bişey var...onca bolum izledikten sonra bile hiçbirşey açıklığa kavusmuyor. Dizinin ilk bolumlerindeki şaşkınlık ve "haydi bakalııım...şimdi nolucak??" hissi seyrettigim son boşuöe kadar surdu gitti..her karakterin kazadan onceki hayatlarına iliskin flashbacklere alışmıs, bu sayede karakreler hakkında bir cok faideli bilgiye ulasmıstım ve tabii bu sebeple flashbacklere alısmıskene ANA!! o da ne son bolumde izledigim şey meger flashback diil flashforward mıs (tam olar boyle mi dendiginden emin diilim be tanımı kendi kafamdan uydurdum) yani karakterlerin daha ileriki zamanlardaki hayatlarından kesitler vermesinler mi!! tabii yine aynı duygularla yani, "haydaaaaa...e noluyo ki acaba?" şeklinde dusuncelerle basladım 4. sezonun (ki bildigim kadarıyla bu final sezon olacak) bitmesini ve cd'lerin elimize gecmesini beklemeye..


Tabii onu beklerken bos durmak olmaz...hemen yeni dizi dvd'leri bulup onları bitirmeye baslamam lazım...aklımda Dr House var...House adında çılgın bir doktorun mazeraları diyelim konusuna özetle..belki denk gelip izlemişsinizdir...Zamanında ER'ın en sadık mudavimlerinden biriydim,ondan oturu hastaneli,doktorlu dizileri nedense pek seviyorum (bizim "Doktorlar"ı diil ama)..işte bu yuzden dr house ıyı bır secenek gibi duruyor...sizin de alternatif onerileriniz varsa beklerim!!

No comments: